Celebracje.pl

… strona dla miłośników świętowania z okazji lub bez :)

Piernikowe szczęście, czyli o wpływie korzeni na ośrodkowy układ nerwowy! 20/11/2012

… a w skrócie: przegoń jesienną depresję zapachem pierników.

celebracjepl-pierniczek-gwiazdka-niebieska

celebracjepl-pierniczek-ryba

celebracjepl-pierniczek-wieza-eiffla-petit-pain-depices-tour-eiffel

Choć nie obwieszam jeszcze domu światełkami, wiankami  i bożonarodzeniową chińszczyzną, to uważam, że nie ma lepszego sposobu na szary listopad niż rozjaśnienie go grudniową aurą. W ogóle listopad najchętniej wykreśliłabym z kalendarza, nie pasuje mi do całej reszty roku.

celebracjepl-pierniczek-malowany-kwiaty

Dlatego piernikować zaczynam już teraz i będę moich cierpliwych czytelników zasypywać piernikami aż do 23 grudnia (przy moim aktualnym trybie życia i braku snu kalkuluję, że 24 grudnia będę leżeć pod choinką bez życia zasypana stertą pierników i – mam nadzieję – prezentów).

celebracjepl-pierniczek-gwiazdka-biala-srebrny-koralik

Poniżej moje wczorajsze piernikowe twory, oczywiście nie zabrakło moich ulubionych pierników witrażowych – zdecydowanie wolę ich w ogóle nie dekorować, bo najładniejsze są bez dekoracji. Więcej pomysłów na moje piernikowe święta znajdziecie również w najnowszym numerze magazynu Przebieralnia.

Przepis na moje pierniki (pierniki, pierniki witrażowe oraz na lukier królewski i zwykły) znajdziecie tu.

 

9 Responses to “Piernikowe szczęście, czyli o wpływie korzeni na ośrodkowy układ nerwowy!”

  1. zapraszam do mojego konkursu śniadaniowego – trwa do końca listopada na http://nietylkopasta.pl

    • Ola Says:

      Bardzo dziękuję, tylko wiesz, ja jestem teraz bardzo monotematyczna i na śniadanie też jem ostatnio pierniki… ale jak tylko uda mi się wyczarować coś innego, na pewno dam Ci znać!🙂

  2. Monika Says:

    Piękne…

  3. veggie Says:

    cóż za cuda tu u Ciebie, śliczne🙂

  4. Niebywały talent i spokojna dłoń. Piękne piernikowe dekoracje. Pozdrawiam

  5. Anita Says:

    Pięknie to wygląda🙂


Skomentuj

